Klachtenregeling
Oskamp Advocatuur BV h.o.d.n. Oskamp Advocatuur doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht heeft.
U kunt uiteraard eerst uw klacht voorleggen aan de betrokken advocaat. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de heer R.A. Oskamp, bestuurder van Oskamp Advocatuur:
Concertgebouwplein 27-2
1071 LM Amsterdam.
Het kan ook per mail:
oskamp@oskampadvocatuur.nl
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen, is het belangrijk dat u de volgende punten in uw brief vermeldt:
- Uw naam, adres en woonplaats, en eventueel uw telefoonnummer en email adres;
- De datum waarop u uw brief verstuurt;
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht;
- Kopieën van documenten die uw klacht verduidelijken.
Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over het verloop van de klachtenprocedure.
De heer Oskamp zal uw klacht in behandeling nemen en bemiddelen. De betrokken advocaat wordt over de klacht in kennis gesteld en zal in de gelegenheid worden gesteld om schriftelijk te reageren. Het is mogelijk dat u wordt gevraagd om extra informatie te verstrekken. Indien nodig, zullen beide partijen worden uitgenodigd voor een gesprek om tot een oplossing te komen. De heer Oskamp zal zorgen voor een snelle en behoorlijke afhandeling van de klacht.
U zult binnen een redelijke termijn een inhoudelijke reactie op uw klacht ontvangen. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan, dan zult u daarvan in kennis worden gesteld.
Oskamp Advocatuur zal er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Mocht u echter toch niet tevreden zijn met de uitkomst, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de deken van de Orde van Advocaten Amsterdam. Voor nadere informatie verwijzen wij naar http://www.advocatenorde-amsterdam.nl.
U kunt zich ook wenden tot de burgerlijke rechter.